Zavolajte nám (Po 9-17, Ut 8-16, St 10-18, Št-Pi 7-15)

Ako nakupovať

 

Chcete vrátiť tovar? Ako a dokedy to môžete urobiť?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia (na elektronické obojky a ohradníky sa vzťahuje tridsaťdňová lehota). Tovar môžete vyskúšať, ale nie nad mieru opotrebovať, poškodiť alebo ho spotrebovať. Tovar zasielajte na Elektro-obojky.cz, ID 2130, P.O.Box 901, 911 01 Trenčín. V prípade, že tovar bude neúplný, poškodený či viditeľne opotrebený, môžeme uplatňovať náhradu škody.

 

 

 

 

Ako reklamovať tovar?  

Reklamovaný tovar zašlite k nám na adresu predajne, spolu s kópiou faktúry, telefónnym číslom a stručným popisom problému. Vzhľadom k špecifickosti môže reklamácia trvať až 30 dní. Vašu reklamáciu sa vždy snažíme dokončiť čo najskôr a k vašej spokojnosti. 

 

Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?

Na predajni vám peniaze za vrátený tovar môžeme vyplatiť ihneď, ale je nutné sa minimálne týždeň vopred telefonicky, či emailom dohodnúť. Ak tovar vraciate poštou, peniaze vraciame v zákonnej lehote 14 dní od obdržania odstúpenia od zmluvy.

 

 

  

 

 

 

 

Čo znamená dodanie 3 a viac dní? 

Tovar, ktorý je označený týmto termínom dodania, nemáme fyzicky skladom. Väčšinu takto označeného tovaru sme schopní v tomto termíne bez problémov dodať, avšak, môžu nastať výnimky. Napríklad dovolenka, alebo výpadok u dodávateľa. V prípade, že si chcete termín doručenia overiť, radi vám ho povieme na našej infolinke 650 340 251.

 

Zmena objednávky, spôsobu platby či doručenia, zrušenie objednávky.

Zmeny a zrušenie objednávky môžete urobiť telefonicky či emailom. Rovnako tak jej doplnenie či odstránenie tovaru. Pre zmenu spôsobu dodania alebo spôsobu platby využite tiež infolinku či e-mail.

 

    

 

 

Ste z iného členského štátu EÚ a chcete nakupovať bez DPH? 

Ak ste platcom DPH v inej zemi EÚ, stačí v objednávke vyplniť DIČ a zásielku objednať na zahraničnú adresu. Na túto skutočnosť (odpočet DPH) nás, prosíme, ešte informujte do poznámky (prípadne telefonicky).