Reklamácie

Aj keď je percento reklamácií minimálne, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, ako je nutné.

Záruka začína bežať dňom prevzatia výrobku (od kuriéra, na pošte, na predajni). Na tovar je poskytnutá záruka 24 mesiacov (v niektorých prípadoch 36). Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa potom na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou aj osobne.

                                                               


Postup reklamácie

Ak sa vyskytne na zakúpenom výrobku vada, kontaktujte, prosím, naše reklamačné oddelenie (tel. +421 322 601 057) alebo nám napíšte na e-mail info@elektricke-obojky.sk. V niektorých prípadoch vyriešime závadu telefonicky, často tak predídeme zbytočnému zasielaniu produktov k nám. V prípade, že tovar je skutočne potrebné zaslať k nám, zašlite ho na adresu uvedenú nižšie, spolu s popisom závady a kópiou faktúry.

Tovar zasielajte na adresu: Reedog s.r.o. , ID 2130, P.O.Box 901, 911 011, Trenčín

 

        Reklamačný protokol       Odstúpenie od zmluvy

 

  • Reklamovaný tovar starostlivo očistite (v prípade zaslania znečisteného tovaru vám bude účtovaný poplatok za čistenie 300Sk)
  • Tovar zabaľte spolu s vyplneným protokolom a dokladu o nákupe (nákupné faktúra)
  • Tovar zasielajte vždy kompletný a s jasným popisom závady. Nikdy neposielajte tovar na dobierku! V takom prípade nebude prijatý.
  • Poštovné za zaslanie reklamácie preplácame iba v prípade uznanej reklamácie a zaslanie podacieho lístka do 15 dní od jeho vystavenia.