Reklamácie

Aj keď je percento reklamácií minimálne, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do 6 pracovných dní).

Záruka začína bežať dňom prevzatia výrobku (od kuriéra, na pošte, na predajni). Na tovar je poskytnutá záruka 24 mesiacov (v niektorých prípadoch 36). Predajca zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa potom na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou aj osobne.

                                                               


Postup reklamácie

Ak sa vyskytne na zakúpenom výrobku vada, kontaktujte, prosím, naše reklamačné oddelenie (tel. +421 322 601 057) alebo nám napíšte na e-mail info@elektricke-obojky.sk. V niektorých prípadoch vyriešime závadu telefonicky, často tak predídeme zbytočnému zasielaniu produktov k nám. V prípade, že tovar je skutočne potrebné zaslať k nám, zašlite ho na adresu uvedenú nižšie, spolu s popisom závady a kópiou faktúry.

Poškodenú časť, prosím odošlite späť na adresu:

Reedog s.r.o.
ID 2130
P.O.Box 901
911 01 Trenčín